Påsklov.

Godermorgon (som vanligt vid 05:30)
Nu har jag mitt välförtjänta påsklov, otroligt skönt att vara hemma och slippa skolan ett tag framöver. Självklart har man som mamma fullt upp ändå och kan inte ligga och slappa och ta sovmorgon men jag kan iaf planera mina dagar hur jag vill. Och jag har tanken att träffa så mycket vänner som möjligt, hör av er om ni vill ha en date ;)

Gick iväg med mamma igår kväll till ett cafe i stan och mötte där upp faster och hennes man. Satt och drack varm chocklad och åt kanelbulle samtidigt som jag lyssnade på helt underbara toner ifrån två tjejer. Anledningen att jag gick var att den ena av tjejerna spelade på Ebbas dop och det var hon som gjorde hela dopet till det de var.
Helt otroligt vad hon kan sjunga!

Skulle behöva ta mig ett orentligt vårstäd här hemma, sådär ytterst grundligt som man aldrig gör annars ni vet.
Men kommer inte få tummen ur, behöver hjälp o komma igång lite. Kanske jag har en snäll mamma som vill hjälpa till lite? Jag hjälpte ju trots allt till lite i hennes kök igår ;)

Nåväl, dagen består nog av annat än städning handling o tvättning också.. eller nja knappast.. De ser förjävligt ut.


Om vädret tillåter tar vi kanske och börjar morgonen med att gå så denna skönhet får springa fritt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0