Vill komma tillbaka!

Vitsippor och tussilago står i blom och björkarna börjar bli gröna. Saknta men säkert börjar mitt humör och min energi återvända och jag vill verkligen ha kvar bloggen och alla läsare jag en gång faktiskt hade.
Kanske dags att testa ännu en gång och försöka få in de på rutin igen för att komma igång?

Påsklov här hemma för hela slanten, har visserligen gått brevid på jobbet där jag ska vara i sommar men annars så är all energi på min fröken här hemma.
Dessutom har jag vart på utvecklingssamtal och bara fått mängder med beröm för Ebba, hur duktig hon är och koncentrerad på musiken och målningen och hur bra hon pratar i långa meningar. Något rätt har man antagligen gjort och de känns ju hoppfullt ;)

Jag har dessutom märkt att hon är en riktig liten bonn-tös som borde bo på landet ;) Hon har ju alltid älskat och vara ute och igår var vi nere i mammas land och hjälpte till fixa ordning inför sommarens planteringar. Ebba hjälpte glatt till och plockade maskar och sådde lökar, synd man inte hade sånna möjligheter hemma.

Nåväl, ett försök till en start så kommentera mycket så jag blir peppad att vara kvar !

Från igår i landet:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0