Sista dagen på året.

2011 var året då...

-Jag för första gången gick ut med strålande betyg ifrån avslutade kurser.
- Jag tränade som en dåre.
-Gick ner till runt 58 kg men var fortfarande inte nöjd.
-Blev gravid trots minipiller
-Umgicks mycket med familj.
-Gjorde små härliga utflykter med Ebba.
-Fick sommarjobb som innebar att arbeta dygn.
- spenderade under sommaren ett par dygn ifrån Ebba (För första gången)
-Gick tillbaka till skolan med kula på magen.
-Pluggade fram tills vecka 37
-Gick upp 25 kg.
-Födde världens finaste (och största?) SON
-Gick sedan ner 13kg igen.


Jag kan bara undra vad nästa år har att erbjuda, jag hoppas på ett kanonår med friska barn och familj och fina tider med vänner.
Är de året då Johan får ett jobb så ekonomin blir bättre?
Som sagt vi håller tummarna nästa år kommer med fina överaskningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0