Besvikelse gentimot mig själv.

Det spelar ingen roll vilken dag i veckan de är, nej min väckarklocka väcker mig ALLTID klockan sex ändå.
Förstår inte varför hon vägrar sova längre trots att hon är uppe längre om kvällarna, nej hon är en morgonpigg liten skit vår dotter!

Veckans sista dag kommer nog gå i ett rasande tempo. Min syster fyller 22 år idag så vi ska dit på lite fika någon gång efter lunch. Ska försöka hinna med en sväng upp på hästryggen i eftermiddag med och sen innan man vet ordet av så är dagen förbi och över.

Imorgon måste jag ta tag i mig själv igen. Va fan håller jag på med? Tränar inte och äter långt ifrån som jag borde. Varför ska de va så jäkla svårt att ha disiplinen att låta bli? Har jag ingen karaktär för de längre? Blir så  otroligt besviken på mig själv.


Kommentarer
monica

Du är så otroligt vacker... hoppas du lyckas bli av med dina hjärnspöken snart... Du ska vara stolt över dig själv du är en underbar människa <3

2011-01-30 08:15:37
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0