Dags att göra något jag inte gjort på tre år.

Nuduschad och med en mage som skriker efter mat sitter jag här och inser att detta har varit en bra dag.
Ebba har pratat som bara den och varit en riktig liten solstråle. Helt otroligt att man numera kan ha ett samtal med henne och hon svarar..
Frågade henne blandannat va vi skulle köpa när vi gick och handlade och fick svaret:Popcorn tycker jag om, och choklad.

Fick precis veta att på onsdag ska jag med en bekant och rida på en av hennes hästar. Ska bli så jäkla roligt eftersom jag själv inte ridit sen innan jag blev gravid med Ebba, tre år sedan nu! Undra om de sitter i ryggmärgen? Jag har ju trots allt haft en egen häst.
Skoj ska de bli iaf.

Just de, mat va de ja..

Förstår ni hur stor hon blivit? Herregud vart tog min bebis vägen!

Kommentarer
Karin

Hon är ju så söt! :)

2011-01-03 09:37:42
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0