De är ingen självklarhet.

Jag tror knappast de kan vara hälsosamt att vareviga dag 365 dagar om året få kliva upp innan klockan sex, nej imorgon ska fan sambon upp med Ebba om jag så ska sparka ut han ur sängen! För inte kan de vara någon självklarhet att jag som morsa ska kliva upp? Nej jag kan också vara trött och få behöva sova till iaf halvåtta en morgon.

Nog om sömnbristen! Måste pallra mig iväg till gymmet idag för igår va första gången jag inte uppnådde mina tiotusen steg. Åt mat som var lite onyttigare och pang på kom ångesten. Så idag blir de att pulsa bort till gymmet och stå och bränna lite kalorier!

Härlig ålder de här som Ebba är i när hon är på sitt goda humör, för fy tusan vad hon pratar och va roliga grejer hon säger =)
Godmorgon.

Ni fattar grejen va? TRÖTT morsa och pigg och alert dotter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0