Det är kul och kul är bra!

Nu har de rörts på fläsket igen och förhoppningsvis finns de inte mkt fett kvar att ta av om ett par månader.
Jag har svingat på höfterna och skakat mina behag i 60 minuters zumba, och jag säger de igen : FY FAN VA KUL DE ÄR!
Man ler och man är helt dyblöt av svett efteråt. Rolig träning=bra träning!

Så nu när jag gjort nästan all nytta som jag borde göra under dagen så inser jag att jag har en sak till kvar: Engelska läxan. Så borde nog ta tag i den eftersom jag tagit tag i kropp, handling,Ebba och hem (men de ser lika illa ut igen)
Läxa var de ja..

Såhär ser man ut 15 minuter efter ett 60 minuters långt pass.

Kommentarer
Classy - ung mamma till Milo ♥

Ja jag kämpade på med amningen som bara den, men nu har jag dock gett upp :/ Men det är tur att ersättning fungerar lika bra :)

2011-01-14 00:41:49
URL: http://classys.blogg.se/
Bella

Har funderat på om jag ska börja på Zumba sen när bebisen har kommit. Är det något du rekommenderar? Låter som att det är kul i alla fall :)

2011-01-14 14:32:59
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0