Det är svårt att förstå.

Blogginläggen blir färre under helgen och nu har även jag haft tid ifrån datorn.
Direkt när simhallen öppnade så tog jag och Ebba oss dit och badade , plaskade och myste! De är så roligt och hitta på saker med henne när man märker hur mycket hon verkligen uppskattar de.

Efter badet mötte syrran och hela familjen upp oss och vi tog oss en promenad hem till mig och fick äntligen rensat ut alla barnkläder som vi ska sälja på loppisen den 26/2. Man blir minst sagt nostalgisk när man plockar bland allt smått och jag kan verkligen inte förstå hur de är möjligt att hon varit så liten!

Resten av kvällen spenderas med familjemys, varma mackor (syndigt) och sedan filmkväll.
Precis så som lördagar ska spenderas!
Hoppas ni får en mysig kväll, och en lång sovmorgon imon =)

Mycket av kläderna sparades självklart, som man bara inte kunde göra sig av med. Så förhoppningsvis kommer en liten lillasyster till familjen i framtiden <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0