En första dag på året.

Och så har första januari snart passerat, har faktiskt vart en bra dag och jag har haft fullt upp precis som jag gillar. (Men ärligttalat jag måste lära mig varva ner ibland med)
Tog mig ett ryck imorse och plockade ner julen, visst är de mysigt att sätta upp de men lika skönt är de att bära ner allt i källaren igen.

Gick bort till mormor för att säga hejdå eftersom hon ska ut och resa ett par veckor, där fick Ebba göra av med massor av energi när hon lekte med Erik.
Fick sällskap på en rejält promenad med så har faktisk rört mig de jag behöver för denna dagen.

Med gott samvete ska jag slänga ihop någon god och nyttig laxrätt och kolla bröllops fotografen ikväll som går på tvn ( ni som inte sett den, SE DEN)

Eftermiddagens sista stund tillbringade vi såhär, (taget med min kassa gamla kamera)


Kommentarer
Viola

svar: Nej tyvärr så är han vaken rätt sen annars också. Oftast somnar han runt halv elva, och det hjälper inte att ta bort sovstunden under dagen heller :/

2011-01-01 20:05:02
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0