En liten färgklick.

En morsa som är mätt och trött och egentligen mer än redo för att lägga sig i sängen. Hoppas bara jag sitter i en liten matkoma för jag har ju bokat in mig för att zumba nu ikväll.
Varför äter man när man är mätt? Jag menar bara för de är gott? De är inte gott efteråt!

En dag kvar sen slipper vi skola för två dagar, grymt välbehövligt för man tänker så otroligt mycket varje dag.
Så dags att fortsätta dansa loss till Mora träsk här hemma =)

Härligt att det äntligen kommit tulpaner till affärerna igen, de gör så mycket med en sån färgklick på bordet!

Kommentarer
Bella

Vart helt förvirrad om jag hade svarat på din kommentar eller inte, ha ha.

Vet inte heller riktigt hur jag klarade mig innan. Kan säga att blogvin gjort mitt liv lite enklare nu :D



Du får ha en trevlig kväll!

Kram

2011-01-20 20:01:59
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0