Finns saker som inte är lika skoj med barn.

Det som inte är lika charmigt med att ha barn är när de vaknar klockan 05:00 och vägrar somna om.
Dagen blir så otroligt lång och de blir offtast gnälligt pga trötthet från deras sida. Så ja morsan klunkar i sig kaffe här hemma för att ens orka hålla ögonen öppna.

Ebba ska till dagis idag, hon har inte vart där sen 21 December och nu får hon en dag idag för att sedan inte börja förens på måndag igen, jullov för henne med.

Och jag ska iväg på äventyr vill jag lova. Idag är dagen D! Ska upp på hästryggen igen efter tre år. Riktigt skoj ska de bli samtidigt som jag är nervös, har jag glömt hur man gör? Antagligen kommer jag ihåg allt efter ett tag eftersom jag red under hela min uppväxt och även hade egen häst.
Sen är de ju träning med, woho!

Sist jag satt på hästryggen, haha vilken jäkla förändring jag genomgått, är faktiskt bra mkt snyggare efter jag fick barn ;) (taget med en uuuurkass kamera)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0