Fredagen går emot sitt slut.

Kvällen börjar gå emot sitt slut, ja ska jag orka stiga upp imorgon med en morgonpigg Ebba så borde jag verkligen krypa till säng snarast.
Men kvällen har iallafall tillbringats framför Lets dance med tacos och de extra lilla extra ikväll var att dippa grönsaker. Man måste verkligen försöka med gott samvete att ibland kunna äta något man gillar extra mycket och då valde jag de nyttigaste av de sakerna.

Ebba firade Fredag genom att äta popcorn och kolla på cirkus på tvn -Mamma jag rida elefant.
Lättare sagt än gjort dockan min, men en vacker dag lovar jag att jag ska ordna så du får rida elefant.
Jag vill att alla dina drömmar ska slå in , jag ska jobba för de <3

Ja och stegen blev gjorda dom med för den delen. Tog i som bara den på challenge-passet idag och jag känner hur musklerna värker ikroppen.
Nu väntar sängen.  Natti.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0