Helvetes jäkla skit rent ut sagt.

Huvudvärk som heter duga efter en minst sagt hektisk dag i skolan.
De är så mycket som måste bli klart och jag känner hur paniken växer inom mig, mitt hjärta går på högvarv medans jag försöker hinna med alla måsten.
Sen kommer jag hem och föreder mig på lite mer avkoppling men går de?
Nej för Johan har lämnat hela huset som ett bombnerslag! Det är blött över hela badrumsgolvet efter att han ha börjat byta vatten på akvariet (som inte är fullt) De är disk överallt och Ebba har yogurth som har klibbat ihop hela håret.
Och som grädden på moset så har hon lite feber och är gnällig med, herregud ge mig styrka!

Febrigt och gnälligt.


Kommentarer
Satu & My Baby Dolls

Kikar in och säger hej :) Hittade dej via FL ;)



Jätte söt tjej har du!

Kramar!

2011-01-18 22:08:08
URL: http://mybabydolls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0