Inte fullt lika pigg idag.

Godmorgon kära vänner, idag gör kaffet lite extra inverkan eftersom fröken krånglat lite halft här inatt.

Har planer på att besöka lekplayset här istan tillsammans med en vän och hennes son efter lunch, perfekt ställe för barnen att göra av med lite energi även om jag själv tycker de är alldeles för dyrt och alldeles för litet för att dom ska kunna ta 90kr för inträde.

Har tillsammans med min syster bokat in mig på ett bord på barnloppisen som kommer framöver. Måste se till att rensa tillsammans med henne och se vad vi ska spara till kommande barn och vad som ska säljas. Förhoppningsvis tjänar vi en slant och kan unna oss något skoj tillsammans (de behöver mammor ibland)

Nej fy jag svamlar bara..

På tal om annat, tipsar om en perfekt liten present att ta med och ge bort. Uppskattat!

Kommentarer
simone

Arh vad gott :D

2011-01-03 11:17:28
URL: http://fattybom.se
Mochride - mitt hjärtas röst

Vad gott det ser ut :)

2011-01-03 15:32:53
URL: http://mochride.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0