Känner inte igen henne längre.

Maskinerna med tvätt går för fulla muggar, bebiskläder som ska säljas på loppisen tvättas tillsammans med all annan tvätt.
Hur mycket man än städar och plockar så tar de aldrig slut, de är ett evighetsgöra.
Jag hoppas att vakna upp med ett bättre humör imorgon och att min dag blir bättre.

Föressten, min vilestarka dotter har blivit förbytt. Visst har hon haft stark vilja jämt men när hon inser att hon inte fått som hon vill så har de skrikits o gapats lite men de har iaf gått och bortleda henne ifrån de hon surar över.
Fram tills i Lördags, hon fick ett riktigt utbrott när jag va nere i källaren och rensade. Hon skrek så häftigt och extremt så Johan fick komma ner och hämta mig. Man får inte röra henne, hon skriker tills hon nästintill spyr och just då är de BARA jag som kan trösta henne.
Samma sak hände imorse, och sedan i eftermiddags fast då mot mig och de va bara pappa som gällde.
Efter utbrotten är hon helt slut och himlar med ögonen, faktiskt riktigt obehagligt att se.

Så snälla låt morgondagen bli bättre, och en aning mindre utbrott tack.

En arg Ebba, ja fråga mig inte vad fingrarna ska upp i näsan och göra men tydligen är de viktigt att göra så när man är sur.


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Men lilla pluttan, måste vara jobbigt för er alla tre med dessa utbrott, kan det vara något i utvecklingen just nu, trotsåldern? Meja hade en arg och bråkig period nu på ca 2 veckor då hon inte alls var sig lik, för henne tror jag att hon testade gränserna lite vad som var ok och inte...



Duktig hon är som sjunger o pratar så bra, roligt när man kan följa sitt barns utveckling o man gläds åt alla framsteg. :-) Hur gammal är Ebba nu?



Kram

2011-02-01 13:53:37
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Fiffi

Hoppas det blir bättre! Inget kul det där :O(

2011-02-01 19:08:35
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0