Klarade jag de då så klarar jag de nu.

Jag mår illa av trötthet och ögonen går i kors. Ebba vaknade runt midnatt igår och verkade inte vilja somna om. Nej jag skulle sjunga lille katt, jag la mig i hennes säng ihopp om att hon skulle somna och tillslut lyfte jag henne till vår säng men inte ens de hjälpte, hon låg och vred och vände på sig och var vaken ena stunden för att sedan sova ett par minuter fram tills 03.
Sömn har stor betydelse och jag kräks snart av trötthet.

Tips på hur man snabbt vaknar till liv och behåller fokus hela dagen?
Fast iofs klarade jag spädbarnstiden med vakna nätter och skrik förjämmnan så klarar jag de här med.


Kommentarer
Bella

Svar: Vill han inte ha fler över huvud taget eller vill han vänta? Tråkigt när man inte riktigt är på samma plan.



Grattis till kittet du vann! Jag vinner aldrig något heller så jag hade blivit överlycklig :)

2011-01-25 11:53:09
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0