Längtar men inte just nu.

Jag bytte idrottsdag i skolan, kände att de va lika bra att få den längsta dagen gjord direkt. Så idag har jag ingen ångest inför att de är Tisdag och lång dag imorgon.
Gud va nojig jag varit de senaste dagarna, har mått så konstigt. Yr och illamående och allmänt hängig tillochfrån.
Började misstänka jag va gravid trots minipiller, men de är jag INTE och de är skönt! Visst vill jag ha syskon till Ebba mer än något annat men helst efter jag är klar med att läsa upp gymnasiet iaf.

Men jag måste säga att jag längtar till den dagen jag är gravid igen, känslan av att man har något levande inom sig och allt man har att se fram emot.
Men men först om sisådär 1,5 år =)


Kommentarer
Josefin -Happy Days- (tävlingar pågår)

Åh det som du skrev, att ha något levande inom sig, den är så vackert o speciellt! Längtar med efter att få uppleva det igen, men inte förens om några år för mig heller. Vad roligt att du är med o tävlar hos mig! Hoppas du haft en trevlig dag, passar på att önska en fin kväll! :-)

2011-01-17 20:40:16
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0