Låt tiden gå fort.

Oj dagen har gått fort!
Men fy satan va segt de va med lektioner nu igen efter att hjärnan har vilat ifrån allt sånt nu ett par veckor.

Skulle egentligen gått iväg och zumbat nu ikväll men skippade de. Dels för att jag inte fick med mig min syster och dels för att de faktiskt behövdes städas här hemma lite.
Så nu vet ni vad jag ska göra med min kväll =) Tänk va skönt de hade vart och ha en städerska, och en diskmaskin!

Tänk vad skönt att det ÄNTLIGEN går åt rätt håll nu, de blir ljusare och ljusare för var dag och jag hoppas de sista hemska månaderna med vinter går fort för jag är i extremt behov av mer ljus för att orka och må bra.
Vintern är ju inte min årstid alls egentligen.

Så jag drömmer mig bort lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0