Lite shopping.

Vart iväg hos mamma hela morgonen sen tog vi oss en sväng på stan och hittade lite smått och gott.
Stegräknaren står redan på 13298 och det INNAN jag har tränat, så kanske de ligger runt 20 000 steg till kvällen - Dubbelt upp mot vad man behöver.

Shoppingen tre tröjor till Ebba för 60 kr beganat -Bra! Tjuren och hunden är sånt jag tänkte börja samla på som man kan köpa någon liten lite då och då, för dyra är dom små djuren! Napparna var min morbror snäll och köpte i Danmark eftersom dom bestämt att sluta tillverka dessa nappar i Sverige och de är de enda Ebba tar. Ja och så unnade jag mig själv en tröja på rean, de händer inte offta!


Kommentarer
Erika

WOW vilken snygg tröja du köpte till dig & tröjorna till Ebba är jättesnygga. Brukar själv handla på second hand åt mig både möbler & kläder.

2011-01-07 17:35:35
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se
Fina grejer du hittat!

2011-01-07 18:12:31
Lena

Fina grejer du hittat, kul med djuren, jag började samla dem redan när Jonathan var 2 månader fniss Men nu e jag glad för det för som du skrev dom e dyra. Nu har han kossor, grisar, getter, en häst och lite vilda djur som tiger elefant zebra!

2011-01-07 18:14:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0