Man kan aldrig bara åka med och göra saker på rutin.

Jag står inför en dag fylld av lektioner som tar på krafterna.
Jag hoppas alltså innerligt att dagen går i ett rasande tempo så man får komma hem till sin skatt igen.
Vissa dagar funkar skolan riktigt bra och vissa dagar vill man bara hem och dra täcket över huvudet, men jag antar att de är så alltid även när man har ett jobb, skillnaden är bara att man kan inte bara åka med och göra saker på rutin i skolan, utan man måste vara skärpt och tänka hela dagarna. (Blir förhoppningsvis smart;)

I Helgen väntas kanske besök ifrån Borlänge fick jag reda på igår och även kanske ett besök hos pappa så Ebba får testa åka fyrhjulning.
Isf efterlyser jag Lena till Lövhult så vi får passa på och ses o säga hej medans jag är i trakterna!

Just nu: (ja fråga mig inte)


Kommentarer
Lena

Du bruttan, jag vill gärna ses om du kommer häråt, men var snäll och hör av dig så jag vet när å så!!

Jonathan har förvisso öroninflammation igen,men han äter penicillin så han smittar inte.

Massa kramar

2011-01-20 08:38:26
MEREI

- gud vad söt header du har!

2011-01-20 11:36:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0