Ont i rumpan.

Sovit som en kratta inatt igen pga en dam som vaknat flera flera gånger. (varför säger man kratta förresten?)
Snön vräker ner ute så att ta sig till andra sidan stan för att hälsa på syster med familj blir ju minst sagt ett träningspass, puttta vagnen i oskottad snö är ingen lek vill jag lova.

Rumpan värker med, eller ja sittbenen. Känns som två stora blåmärken på skinkorna efter ridturen igår. Tyvärr har jag inte så mycket fläsk på rumpan som skyddar antar jag, men annars är de lugnt med träningsvärk hittils.

Tipsar verkligen alla om att skaffa en stegräknare. Man blir grymt peppad att nå ett visst antal steg och vardagsmotionen är ju verkligen superviktig! Har en känsla av att jag kommer samla ihop en jäkla massa steg idag eftersom de är både långpromenad och ett zumba-pass på schemat.
Så gå in och kika HÄR och bli lika förälskad som jag i de små apparaterna.

Måste klaga lite på er, kom igen med kommentarer! Ni är många läsare men få som kommenterar.

Stolt mamma och stolt moster!


Kommentarer
Sophie mamma till Nellie

åh vad härligt med ridtur! det var så längesedan jag red nu men tänkte ändra på det sen när det är mindre snö. min mamma har hästar och det ska eventuellt skaffas en liten ponny till nellie med :)

krAM

2011-01-06 10:04:39
URL: http://beylejd.blogg.se/
Sofia

jag har funderat på det där med stegräknare,,

jag tror bara att det är lätt att man blir

helt typ besatt av den hahaa

Så ta det lungt : )



På måndag ska jag börja träna så då börjar jag

mitt nya liv,,, så nu äter jag som det är det sista

jag gör hahaaa

2011-01-06 12:58:41
URL: http://sofialoella.blogg.se/
Bella

Är stegräknaren bra? Skaffade mig en för ca 2 år sedan och kände mig då väldigt peppad men sen vart det bara skit av alltihop för att stegräknaren visade fel. Tappade totalt motivationen då.



//Bella (Bellsam FL)

2011-01-06 16:10:42
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0