Rätt bra.


Värre kan man ha de en lördagskväll.
Hela familjen satt framför barnen i bullerbyn och åt varma mackor. Ebba njöt verkligen av att få sitta framför tvn och äta och mmade tacksamt åt maten. Helt underbart och se och jag har verkligen världens finaste dotter.
Hör hur hon snarkar lätt ifrån sin säng nu och allra helst hade jag velat krypa ner jämte henne och hålla om henne hårt, mitt hjärta svämmar över av kärlek, men stackarn ska få sova ifred.

Kvällen spenderades framför -I rymden finns inga känslor- med dipp och grönsaker.
Man har de rätt bra trots allt.


Kommentarer
Stefan

Låter som en fantastisk kväll

2011-01-29 23:13:28
Bella

Jag och Simon såg den filmen i fredags med. Vad tyckte ni om den?

2011-01-30 10:43:31
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0