Roliga ord från en tvååring.

Direkt när jag kliver upp får jag mig världens skratt ifrån Ebba.
-Hanna bebis i magen, spotta ut han! Tänk vilka roliga grejer dom säger. Och tänk om de vore så enkelt att föda barn =)

Lördag och Ebba är förkyld som attan, jag känner mig lite snorig jag med men de är ingen fara i sig så jag kör på och drar och tränar när gymmet öppnar idag.
Sen tar vi oss och åker på besök till pappa och umgås lite, ska bli trevligt.
Känner på mig att detta kommer bli en bra dag, Hoppas ni andra kan få börja dagen med ett lika stort skratt som jag fick. -Ebba du gör min dag<3


Kommentarer
Hanna

Jag har försökt spotta ut honom.

Men fasen, det går inte?! ;)



vi ses så snart det går gumman <3

2011-01-22 11:33:51
Bella

Ha ha, vad sött :) Hon har tänkt till där. Ungefär som att "spotta ut han" var det när jag fick sonen eftersom han kom så fort, men förvärkarna innan var ju inte som att "samla lite slem". Men vad skönt det skulle vara om det bara var så! :)

2011-01-24 12:34:59
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0