Smart!

Godmorgon fredag, du är välkommen vill jag lova!

Hoppas kunna hitta någon att umgås med ett par timmar i eftermiddag, så att Ebba har någon och leka med.
Skulle behöva få städat här hemma lite mer grundligt igen men jag får sätta Johan i arbete så kan jag kanske bara behöva ta golven när jag kommer hem.


Vill tipsa er alla med barn att bli medlemmar i de nya grupperna på Facebook, man säljer begagnade kläder till varandra. Har faktiskt fått klickat hem en heldel nytt från Villervalla nu. Och som sagt kläder är dyrt och märkeskläder håller ju faktiskt lätt för att användas en gång till.

Nu ska ni få höra på något , jag har blivit förkyld! De händer aldrig, är världens friskaste människa som inte haft feber sen 2005 och innan dess lika många år sedan. Men en talle i näsan har väl ingen dött av? ;)

Ebba i en av en av sina fina klänningar från Villervalla.


Kommentarer
eva

Superfin klänning!! :-)

2011-01-21 07:25:13
URL: http://mammabohman.blogg.se/
Fiffi

God morgon!

Hoppas du fått en fin start på början av helgen!

Ja Villervalla gör supersöta, men dyra kläder. Ser at sessan har fin klännong på sig ;O)

Vad gör ni i helgen då?

Kram

2011-01-21 10:13:46
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0