Swisch.

Som jag misstänkte, swisch och så var dagen förbi.
De har vandrats ner till ankorna och matat dom, vi har vart på kalas och jag har vart iväg och ridit någon timma.
Börjar känna mig säkrare på hästryggen nu igen, inte lika nervös för att åka i backen längre.

Så välkommnar jag en ny vecka imorgon? Nja knappast, en dag till av ledighet hade faktiskt vart behövligt för mig. Men denna veckan ska de tränas och brännas kalorier i mängder, så kanske jag blir av med de jag ätit upp mig från denna veckan.

Bilder från promenaden imorses.




Kommentarer
Rebecka

Du, sista dagen att söka lgh är imon.. Eller du läser säkert detta den 31/1 så idag kl 12 med andra ord.. De skadar ju inte att skicka intresseänmälan å kolla på den? :)

Åååhhååhhå.. Övertala din himla datanörd till kille nu!!!!!!!!

2011-01-31 00:15:50
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Bella

Vilka dina bilder!

2011-01-31 10:40:47
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0