Välkommen hit.

Oj va denna dagen gått i slowmotion. Har inte riktigt mått bra, känt mig yr lite illamående och allmänt hängig. Så borde nog skippa träningen idag för jag tror att jag kommer tröttna inom snar framtid annars.
Ebba är på strålande humör och de är fredag så får helt enkelt ge fan i att känna efter mer än så.

Fick pratat med min kära Becka och de värmer, du är min bästa vän och du kan ALLTID prata med mig gumman. Kommer aldrig dömma dig för något. (ville bara påpeka detta)

Väl hemma står denna goding på köksbänken, Woho här ska de drickas kaffe! -Du är hjärtligt välkommen!


Kommentarer
Sanna

ja dåså skaffa det nu, så kan vi inviga det imån och ta morgonkaffet hahah. Hahah nej det blåa har gått bort, tur att det var sånt som tvättas ur, dock drog jag i lite bruna slingor för att slippa grejja med håret fram till sommaren, vet inte hur nöjd jag blev, men what the hell :) Toning tvättas ju också ur.

2011-01-14 19:34:25
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com
Rebecka

Hehe va bra att du inte dömer mig;) Håll tyst om de bara!

De va skönt att få prata med er.

Men usch vad ja saknar er

2011-01-15 00:34:55
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0