Veckans kortaste-

Veckans kortaste dag bestående av endast två lektioner, underbart! Efter skolan blir de besök av två vänner, så jag hoppas detta kommer bli en bra dag.

Jag ser fram emot mitt möte med min hälsocoach som jag fått genom skolan, riktigt bra deal att få en alldeles egen coach i tio veckor! De blir ju fördelar för både dom och mig. Tillsammans med besök hos kuratorn och dom så kanske man kan få ordning på tankarna kring maten. För denna ångest för minsta lilla felsteg tar på krafterna något oerhört!

Nej nu vaknade gullungen och de är dags att få lite morgongos! Pussar och massa prat med sin dotter de är livskvalite de.


Kommentarer
APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Hej!



Vad fint du fått det i din blogg!

2011-01-26 08:31:14
URL: http://apans.se
Fiffi

Så du är på då då!?? Klart att du skall anta utmaningen som redan är så duktig!!

2011-01-26 09:59:59
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0