Ogillar starkt.

Regnet öser ner tillochfrån och jag har ingen insperation alls att gå ut eftersom jag inte äger ett par ordentliga regnkläder.  Men min fröken här hemma har energi så det räcker och blir över så i ett svagt tillstånd råkade jag lova henne att vi skulle ta tåget till badpalatset ett par mil härifrån. Ebba blev eld och lågor och började genast prata om allt hon skulle packa med.. Sen slog de mig..
JAG i badkläder nu? När man är gravid i v 18 och fortfarande inte har någon direkt snygg form på magen och känner sig allmänt fet. Ångest som attan för jag är inte bekväm att vistas i sånt i vanliga fall ens.

Jag cyklade i panik till stan och köpte mig min första baddräkt, ser förhoppningsvis att jag är gravid och inte bara tjock. Vad gör man inte för sin lilla ögonsten..


Kommentarer
Sanna

Tror nog det blir kanon.. puss puss

2011-06-10 13:07:55
URL: http://www.sannas closet.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0