Sista dagen med sol.

Hm vilken vecka är jag i egentligen? Enligt läkaren så var jag i vecka 8+3 när jag gjorde tidiga ultraljudet så utifrån de borde jag va i vecka 19 nu , men enligt mitt bf som är 14 nov så är jag i vecka 18.
Nåväl liten kula börjar de allt bli inte sant?
Usch nojar mig för stor viktuppgång även denna gång , men med en 2,5 åring som springer omkring så hjälper la de att jag kanske inte slutar på 24kg upp även denna gång.

Solen lyser, ta vara på den för imon ska det bli sämre igen!


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Hoppas du mår rba i din graviditet o slipper illamåendet...nääää helt klart inte allas jämförbar med Twilight,men grymt bra ändå;)

2011-06-06 21:07:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Har för mig man inte brukar gå upp lika mycket andra gången, som du säger så har man ju redan en som håller en igång :) Men magen blir oftast större däremot eftersom man ju är "uttänjd" redan.

2011-06-07 22:00:13
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Alex

Hej Bönan!

Gud va gullig liten kula du börjar få, Ebba kommer bli den stoltaste lilla storasystern tror jag allt när bebis kommer.

Ja det är väldigt tråkigt, att jag och Moa glider ifrån varandra så mycket som vi gör, men hennes beteende är inte acceptabelt. Hoppas att det går över någon gång i framtiden..



Sköt om dig! :)

2011-06-08 20:08:01
URL: http://dubbeldiagnos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0