Vilken härlig dag.

Klarblå himmel och fem timmar på stranden.
Varken jag eller Ebba klagar på det helt underbara vädret och jag vill inte höra nån annan göra det heller. Är ni varma så svalka er i en dusch eller vid vattnet!

Kvällen avslutades med grillning här hemma och det är fortfarande helt ljummet ute, helt jäkla underbart.
Nu laddar jag batterierna ett par timmar för imorgon lovas sol igen och jag ska njuta som en dåre innan jag går på och jobbar mitt dygn 14:30.
Njut alla ni andra med för regnet förväntas komma tillbaka redan på fredag =(


Kusinerna Nea och Ebba!


Kommentarer
Carolina

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-12 14:46:22
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0