Aj, min kropp!!

Det känns som jag fallit ner från ett höghus! Hela min kropp värker + att förkyldningen verkar kommit för att stanna. Undrar hur de ska va möjligt att i två dagar tll fortsätta träna från morgon till eftermiddag. Då var jag ändå inte helt otränad innan, tränar ju iaf 2-3 gånger i veckan vanligtvis liksom.

En sak som är bra med denna veckan (förutom all träning) är att stressen minskar för vi har ju inga lektioner. Så får se bortom träningsvärken från helvetet och fokusera på de som är bra.

Har drömt om en konstig man som skulle dränka min hund och ha ihjäl mig. Det var ett ex till mig och jag kunde inte bli av med han. Riktigt obehaglg dröm.

Oj som jag svammlar, är inte riktigt vaken ännu. Fortsätter dricka mitt kaffe ihopp om att vakna till liv på riktigt!


Kommentarer
Fiffi

Stackars!! Krya på dig nu! KRAM!!

2011-03-08 10:06:08
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0