Besviken på mig själv.

Godmorgon, dags för temavecka! 
Det innebär att vi istället för lektioner enbart ägnar oss åt idrott. Dagen börjar med ett pass street dance och sedan vet jag de skulle bli stationsträning, vad eftermiddagen bjuder på har jag ingen koll på. Tror dock att kroppen kommer värka efter denna veckan och att man kommer somna gott om kvällarna. (mindre skönt är dock att jag känner mig förkyld med lite ont i halsen och snuvig)

Får ta veckan som ännu en nystart med allt igen. Ballat ur med maten igen och de är inte friskt någonstans och hålla på de vis som jag gör. Antingen följer jag mig till punkt och pricka eller så ballar de ut totalt
-Varför är de så svårt att vara lagom?
Blir i vilket fall grymt besviken på mig själv och självkänslan blir om möjligt ännu lägre.

Fokuserar på de som är bra!
Ebba, hon är verkligen världens finaste tjej.
Familjen, älskar min stora familj och alla mina syskon.
Solen, förstår ni att de faktiskt verkar som att våren är på väg?


Kommentarer
feztis

Kul med temavecka i skolan :)

2011-03-07 07:59:23
URL: http://feztis.blogg.se/
joss

hoppas det ordnar upp sig med maten! håller tummarna för dig.



mysig bild på er :)

2011-03-07 14:17:12
URL: http://josefinemede.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0