Bra start på dagen.

Godmorgon fredag! Ledig dessutom och med sovmorgon från Ebba enda tills 06:30. Dagen börjar bra med andra ord. Jag hoppas den fortsätter i samma anda, har haft ett par jobbiga dagar nu bakom mig.

Planerar att gå iväg till mamma och sitta där och försöka få pluggat lite inför en redovisning som ska vara klar på måndag.
Sen ska jag på date med min kära syster och systerdotter på stan, så detta blir en bra dag inte sant?

Jag har ett par beslut att ta och att grubbla tar mycket energi. Men jag vill helst genast komma på vilken väg jag ska ta. Men är rädd att göra fel val. Önska någon kunde bestämma åt mig!


Kommentarer
stin

Hejsan! kan ju inte ge dej några råd, när ja inte vet va de handlar om?

men å andra sidan tar du nog dom klokaste besluten själv!Du e så stark pippi lottan!

2011-03-11 11:09:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0