En längtan..

Har fått gjort en del viktigt i skolan, känns riktigt skönt att pratat ut om en viss händelse! Sen har de skrattats massor och jag har vart övertrött så allting har varit extra roligt.

Fått en snabbvisit av syster med så eftermiddagen har rullat på ganska bra ändå. Solen lyser dessutom och den lilla snön som finns kvar smälter i ett snabbt tempo, underbart! Jag hoppas verkligen våren är på ingång snart för jag är i sånt himla stort behov av varmare väder och ljus så de finns inte.

Tänk er vitsippor på bordet, att se gula tussilago i slänterna och att inte behöva ta på sig full mundering när man ska gå utanför dörren.
Kaffe i solen och känna hur de värmer om kinderna, nej jag är så klar med vintern för denna gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0