Fort tempo.

Oj vad dagen har gått fort! Har avklarat den hemska redovisningen och jag tyckte faktiskt att vi gjorde ett bra jobb trots att de är något av de värsta jag vet. (tur vi har en klass där folk skolkar så de inte är fullsatt)
Först nu när jag var hemma efter en massa städande så märkte jag hur trött jag var, skoldagen har funkat utan något större problem.

Har engelska glosor att ta tag i nu under kvällen, men när de är gjort och tvätten är islängd i maskinen så ska jag däcka på soffan. Kvällen har ju ett pogram på tv med, en unge i minuten. Orkar jag vara uppe tills dess så ska jag sitta o grina till de. Finns de något finare än när barn kommer till världen? Knappast!

Fina Ebba , första leendet fångat på bild.. Nästan en måndad gammal:


Kommentarer
Amse

En prutt på gång där tror jag nog ;)

2011-03-14 19:00:23
J U L I A O F S W E D E N

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

2011-03-14 21:02:23
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0