Jag tror jag bestämt mig..

Okej lördagen startat för tok för tidigt, nämligen 05:39 och inte ens kaffet kan göra mig pigg nu. Tur att jag inte är någon nattuggla utan alltid somnar runt 22 om kvällarna.

Det står dans på schemat idag, nämligen funky kidz. Ska jag va ärlig så tycker jag Ebba är en aning för liten och jag känner inte att jag får ut riktigt så mkt som jag hoppats på när jag trots allt betalat 800kr (och då har jag rabatt) Fröken studsar och hoppar men vill inte alltid göra allt samtidigt som alla andra och kan få sig ett utbrott när jag försöker få henne göra som jag vill. Så de känns lite som man betalat för att Ebba ska göra av med energi, tror att 3 år är bättre och starta från. Nåväl hon hänger med i några av danserna iaf =)

Jag tror iaf jag bestämt mig vilken väg jag ska ta i ett beslut. Jag velar lite fram och tillbaka men de lutar hela tiden mer åt ett håll och då antar jag att de är de rätta. Tror ni inte? (utan att veta vad de handlar om)

Får dra till med en mysfrukost sen, allt för att fördriva tiden denna långa lördag.
Godmorgon kära vänner!


Kommentarer
Linda-Blivande Mamma

Åh vad kul att du kommer följa vår fortsatta resa;) när väl bebis får för sig att kika ut, hehe denna väntan är oändlig känns det som!

2011-03-12 10:22:24
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0