Nära döden upplevelse!

Fick sällskap av syster och min fin fina systerdotter Nea. Tillsammans tog vi oss en cykeltur och satt ute på en lekplats en stund. Solen sken ifrån klarblå himmel, synd bara att de var nordanvind så de var inte så varmt som de hade kunnat vara.

Sen har jag vart med om en nära döden upplevelse. Ni vet jag var en ridtjej med egen häst som yngre men sålde min egna 2005 och efter dess har de bara blivit ett fåtal gånger på hästryggen. Ut i vårvädret tillsammans tre stycken hästar. Hade vetskapen om att hästen jag red var tvungen att vara först annars blev han lite knäpp. Tyvärr kom en häst förbi honom och Rambo sticker iväg med mig i full gallop! Bara åkrar runt omkring och efter många om och men fick jag stopp på honom. (under den tiden hann jag tänka tusen olika tankar om att jag kommer dö) Fick iaf beröm att jag klarade de för de där är en stark häst. Är inte redo och åka i backen än , särskillt inte en stenhård frusen backe o världens fart.

Inga fler sådanna upplevelser framöver tack!


Kommentarer
joss

söt hon är!



Ja, ens ärr kommer ju alltid finnas där som en "reminder".det svåra är nog att lära sig leva med det

2011-03-05 21:25:29
URL: http://josefinemede.blogg.se/
stin

Men snälla! kan du sluta rida?

2011-03-06 06:45:28
Radbecka

Hahahha. Du å din jäkla vind från alla håll. "nordanvind" "inlandsvind". Hahahahaa...Fy fan va ja saknar er nu

2011-03-06 10:39:42
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0