ointresserad som tusan.

Tro de eller ej men jag Emmelie Gustavsson har blivit totalt ointresserad av internet de senaste.
Varken min eller andras bloggar lockar och jag har knappt haft igång datan sen i onsdags.

Vill ändå pepeka att vi lever. Men allt är tungt just nu för mig och jag hoppas de ska bli bättre efter ett läkarbesök och när stressen i skolan lagt sig något.
Vi har TRE prov denna vecka, och jag läser och läser men ingenting av de jag läst fastnar vilket är otroligt frustrerande, jag brukar snappa upp allt ganska fort men nu är de totalt stopp i huvudet och inget funkar som det ska.

Dessutom har jag en katt som löper och jag skulle nästintill kunna kasta ut henne med huvudet före. Hon skriker och kryper på golvet och trycker röven upp i luften. Nej de va därför jag INTE skulle ha en honkatt! Men imon ska Christina ringa o ordna p-piller till henne igen, se om jag kan börja tycka om henne igen när hon är normal.. Just nu kan jag inte se henne utan att bli sur.

Nåväl, skolböckerna väntar och världens finaste dotter med för den delen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0