Onsdag, härliga korta onsdag!

Godmorgon onsdag!

Stora svårigheter att vakna till liv idag, ögonen är tunga och kroppen likaså. Och att försöka vakna till liv med en cappucino istället för svart kaffe känns orimligt.

Satt och kollade på big brother igår och de slog mig hur otroligt läcker han hunken Patrik är. Är någon villg att hålla med mig? För när jag skrev om de på facebook så verkade de som om folk tyckte jag var blind eller något.
Nej för mig är de ögongodis på hög nivå ;)

Kort dag i skolan (faktiskt bara en onödig liten mattelektion eftersom jag är iväg på en grej på morgonen)
Sen hoppas jag på date med någon vän och att dagen ska rulla på utan några konstigheter, vädret ser lovande ut.. Så ut i friska luften med er så håller ni er mer friska! (Är de så? Vi är jäkligt friska här hemma och mkt ute, och på Ebbas dagis sa de att de tydligen hade inverkan)

Väntar förresten besök av denna goding som kommit till Sverige nu. Vi ska fira min kommande 25års dag, herregud vad jag saknat dig!




Kommentarer
Viktkamp

Det är jättebra på alla sätt att vara ute :)

2011-03-16 06:43:21
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Linda-Blivande Mamma

Ja fast jag räknar med att bli igångsatt o det känns bra faktiskt då man äntligen ser ett slut på detta, ha ett måll att på söndag får jag veta liksom!

2011-03-16 10:35:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/
stin

Ja, men visst e de underbart att hon kommer!

Blir så jädrans glad att ni äntligen träffas igen!

2011-03-16 11:48:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0