Tacka vet jag Facebook!

Insåg precis att klockan redan var åtta och jag inte suttit ner mer än 15 minuter strax efter fyra. Herregud va dagen har gått fort.
Ännu en gång så prisar jag de människor som kom på Facebook, haha på riktigt jag är såld! De nya grupperna som härjar lite varstans är att man köpa och sälja begagnade grejer. Så idag har jag hämtat upp ett köksbord och fyra stolar + en tvmöbel för endast 600 kr.. Verkligen kanon när man har en liten plånbok men ändå behöver/vill ha nya saker.

Ingen ro ingen vila, jag har engelska glosor som ska göras innan jag kan njuta av kvällen - Hua mig!


tvmöbeln, innan hade jag en extremt liten och ful grej.. Helt klart bättre nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0