Te istället för kaffe.

Godmorgon!
Att starta dagen med te istället för kaffe känns inte helt okej, men nöden har ingen lag antar jag.
För första gången igår så gjorde jag inte min läxa, va så himla trött så de fanns helt enkelt inte energi till de. Men men betyget sänks ju inte pga ett slarv!

Tisdagar är den dag då svenskar upplever mest stress, visste ni de?
Jag hinner förhoppningsvis med allt jag ska göra utan att ha andan uppe i halsen och hjärtklappning, helt otroligt vad mycket dumt stress kan göra med kroppen.
Skola och förhoppningsvis lite träning står på schemat, eller en långpromenad beroende på hur trött jag är.

Hur planerar ni dagen?


Kommentarer
Daniella - Nageltokig mamma!

hehe Emmelie de där med Tisdagar påpekar du varje Tisdag typ ;)

2011-03-15 07:24:04
URL: http://dellisch.blogg.se/
Eva

Hur jag planerar dagen..

ska nog försöka hålla mig vaken :-P

Får städa eller nått...BOOOORING!

Kram

2011-03-15 07:43:02
URL: http://mammabohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0