Vilken skandal.

Jag säger godmorgon.
Melodifestivalen igår var ju ett stort fiasko! Varenda liten småtjej har nog ringt in och röstat på söta Erik Saade. Visst hade jag vart i den åldern så hade säkert jag tyckt han va mega-söt med, men att han ska representera Sverige? De är ett skämt! Min röst fick The moniker, man blev glad av hans låt. Vem röstade ni på?

Tänkte börja morgonen med en promenad i regnet och mata ankorna med Ebba sen, måste även ta vägen förbi affären eftersom jag ska testa laga syrrans fisk som hon gjorde häromdagen.
Kalas-dax idag igen, alltid trevligt när folk fyller 25 år (fast jag väntar gärna ett tag med min födelsedag)

Måste hitta tiden att sätta mig ner och plugga med för de har tyvärr inte blivit av ännu, ska ha en redovisning imorgon och jag fullkomligt HATAR att stå framför klassen sådär. Ångest, inte stressa nu Emmelie..


Kvällsmyset igår:


Kommentarer
Viola

Jag tyckte låten var okej så länge man inte lyssnar på texten (vilket i och för sig är svårt)fast håller med om att hans fans antagligen mest består av småtjejer. Hela melodifestivalen är ett enda barnprogram numera.

2011-03-13 23:03:02
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0