Finner inte tiden eller orken.

Jag tycks aldrig finna tiden eller inspirationen att sätta mig ner och påbörja några rader.
Det har varit höstväder här i snart två veckor och jag känner hur humöret sjunker tillsammans med tempraturen, det lovas värme här på tisdag och jag hoppas verkligen det stämmer!

Jag får panik över vår ekonomi! Eftersom vi båda studerar så får vi inga pengar alls under sommaren och jag vet inte hur vi ska lösa de!  Jag ska ju jobba men min lön är en månad innestående och räcker dessutom inte att försöja en hel familj, håller tummarna Johan får sommarjobb idag när han ska träffa Tobbes chef.. Håll tummarna ni andra med!

Förresten, morsdag.. Inga presenter här inte ;)

Dags för frukost! Ha en bra dag!

delade meningar men enligt mig dagens godaste mål mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0