Nervös!

Nervöst, ska snart till vårdcentralen för att ta levervärden och skicka urinprov på  odling eftersom de visade på ett förhöjt antal vita blodkroppar. Jag är en väldigt stickrädd människa så de känns inte alls skoj att behöva cykla dit o låta dom utsätta mig för en av mina fobier.

Ebbas avslutning på dagis igår då, ja va ska man säga? Tjejen som satt jämte Ebba ville inte vara med och därför inte Ebba heller som totalt vägrade att närvara vid sångerna. På vägen hem i vagnen sjöng hon alla sånger glatt igen dock. Skitunge ;)

Sista skoldagen med riktiga lektioner, riktigt skönt!

Vecka 17 med graviditeten och de flyter på fint nu, visst illamående tillochfrån och tröttare + att ryggen börjat strejka.. MEN jag mår mkt bättre än jag gjorde i början. Nu längtar jag som en tok efter tydliga rörelser och ultraljudet 21 juni (har känt vad jag tror kan vara bebis men är inte bombsäker)

Dags att samla krafter inför proverna, önska mig lycka till!

Ebbas humör igår, haha!


Kommentarer
Bella

Vad mysigt med avslutning på dagis. Men slutar dom redan inför denna sommar eller vad är det för avslutning?



Du kommer nog snart få känna tydliga rörelser. Man känner oftast lite tidigare med andra än med första också :)

2011-05-24 18:02:27
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0