7 dagar till BF och en liten babyshower.

Igår kväll kom mamma och syster hit. Della hade börjat pyssla med något, för hon kunde helt enkelt inte hålla sig som hon utryckte sig.
Fick världens finaste "blöjtårta" med massa blöjor, bra och ha saker + lite av de fina grejer hon virkat. Min syster har verkligen fått det kreativa för hela familjen, själv kan jag knappt måla en sträckgubbe och har i sådana fall tålamod som inte existerar. Jag är mer tävlingsmänniska som många av mina medmänniskor fått uppleva;)
Vill vinna till varje pris och jag vill va bäst direkt, gärna utan övning.

Ingen bebis i sikte, trots , hallonbladstee, massage som sägs utsöndra oxitocin, färdknäpp, promenader, och min mammas egna lilla taktil massage över magen igår. Nej denna bebisen har bestämt sig för att stanna i mammas mage förevigt.

7 dagar kvar till BF!

Påminner er om att man kan beställa massa fint virkat av min syster till ett billigt pris, riktigt kul och ha leksaker till barnen som inga fler har likadana. Tex: Sängmobiler, Nallar, Olika maträtter, små nallar att hänga ovanför vagnen osv. Hör av er isf =)


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Roligt med babyshower. :-)

2011-11-06 10:13:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
FOTO

men gud vilken läcker ide med blöjtårta! otroligt kreativt :D

2011-11-06 17:44:58
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0