BF + 1!

Denna vecka ville jag vi skulle ha bebisen hos oss, vi har ju faktiskt passerat färdigbakt-dagen.
Så idag är det alltså BF+1 och det känns som alla andra dagar.
Hade rejält ont igår tillcohfrån men har svårt och säga om det var förvärkar eller bara ryggen som strejkade efter promenaden.
Har inte bebisen kommit innan nästa tid hos barnnmorskan så ska jag be henne om tid till förlossningen, för jag har så ont nu och jag förstår inte varför dom ska låta människor pinas i slutet? Bebisen är ju klar!

Dagisdags för Ebba och jag ska passa på och plocka och vila här hemma, hoppas komma på något och göra i eftermiddag så dagen går någorlunda fort.
Långsamma dagar är inget för mig!

Ankmatning med Ebba, Alingsås är bra vackert!

Kommentarer
Therese

Sv. Ja de är verkligen helknasigt hur det kan bli.. Jag har jättelätt för att gå upp i vikt annars, så redan i början av graviditeten var jag jättenojig över det... Men som man säger, det blir aldrig som man tänkt sig..



Hörrö, dags o skriva ut kvittot på hyran nu, vräk din inneboende! =)

2011-11-14 12:59:06
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vacker bild. Så tråkigt att bebisen inte vill ut än. Det är så jobbigt att gå över tiden.

2011-11-14 20:55:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0