BF+3

Nej ingen bebis. Trodde det kunde vara på G igår då jag hade Förvärkar under tre timmar som ändå gjorde lite ont, men de försvann! Barnmorskebesöket är avklarat och jag hade öppnat mig till 3cm och min livmodertapp var vänd åt rätt håll för förlossning. Hon gjorde sin hinnsvepning men jag har inget hopp kvar om att det skulle funka denna gång heller. Berättade hur dåligt jag faktiskt mådde men först tid för igångsättning är i v 42+1, dvs den 28/11!!! Håll tummarna för att bebisen är redo o komma ut. Dags att vila, hela magen är full av clementiner- satan vad gott!


Kommentarer
Lizette

Clementiner är himlans gott :) Hoppas lillen snart vill ut så du slipper ha ont och vara så tung! Kram

2011-11-16 11:20:39
URL: http://paddis.se
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas det är dags för dig snart!

2011-11-16 17:28:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0