Bunkrar upp frysen.

 

Då har man fått gjort ännu en rätt att ställa i frysen. Tror det är bra att fylla på med så mycket som möjligt för någonting säger mig att innan alla rutiner faller in så kommer man ha lite om tid med två barn hemma. Så nu finns köttfärslimpa, korvstråganoff och vegitarisk köttfärssoppa i frysen, snabbt och lätt och ta upp och tina.
Fortsätter min hamstring genom att baka tekakor nu med, för finns det något godare än nybakt bröd?

Frysen börjar dock bli ganska full eftersom den inte är i största laget, så vad gör jag nu för att fördriva tiden i väntan på bebis?

Kommentarer
Sanna

Duktig du är :) Och perfekt att ha och ta fram när bebben kommer.

2011-11-07 18:26:06
Jenny

Vad duktig du är! Skönt att få det gjort så man slipper tänka på vad man ska laga för mat. Kram

2011-11-07 18:27:22
URL: http://alschkling.blogg.se/
eva

Hej gumman!

Jadu, den där sista tiden är hopplös att få tiden att gå!

Men jag tycker du är duktig som bara den!

Halsbandet har jag tyvärr inte på mig längre då det har blivit jätte missfärgat o fult, men det har fått en speciell plats! <3



Ska fundera på flera saker som du kan hitta på och som man orkar i ditt läge....hmmmm....



2011-11-07 20:38:09
URL: http://mammabohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0