En magkänsla.

Vaknar och ser jag fått sms av min kära vän som skriver att hon fått en magkänsla under tidiga morgonen att bebisen kommer inom det närmsta dygnet, kan säga att jag önskar grymt mycket att hon har rätt men tror jag kommer göra de besvikna för jag har som vanligt inte minsta känsla av att något skulle vara på gång.

Ebba sitter här med sina korkskruvar och världens flin när hon kollar på barnpogrammet som tydligen är grymt roande idag  - Och inte tecknat! (till mammas stora förtjuselse)

Undra hur jag ska få denna dagen att gå? Matlagning och frysa in idag med? Ser iaf grymt mycket fram emot att äta frukosten för jag bakade nämligen ett gäng tekakor igår som var så grymt goda!

Godmorgon och välkommen hit alla nya läsare, ni vet väl att ni lättare följer mig och mina inlägg på bloglovin?
Alltid lika roligt när det kommer någon ny följare =)

Bjuder på denna bild, var runt v 20 och tyckte verkligen jag började få en kula. - Haha borde ta en likadan och gämföra med idag!


Kommentarer
Frida the best

jag har en känsla av att ditt barn kommer födas den 30 november :)

Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

typ så tror jag min mage ser ut nu, går in i vecka 30 imorgon. sjukt att det kan vara sån skillnad! hoppas den kommer snart!!

2011-11-08 09:23:34
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Åh underbart fin bild!Nu får bebis kika uuuut ju,sikken liten buse som är därinne!

2011-11-08 12:41:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0