Ett sammanbrott.

Idag har jag nog haft graviditetens enda sammanbrott. Ja jag har gråtit som en idiot och tyckt allmänt synd om mig själv. (Med all rätt måste jag ändå säga)

Jag gör inte annat än vilar när Ebba är på dagis, gör små sysslor i hemmet men annars tillbringar jag tiden sovandes, framför datan eller tvn. Så jag vilar men tycks inte bli piggare eller må bättre.

Barnmorskebesök imorgon och jag måste verkligen få henne förstå hur dåligt jag mår, kanske kan man få en tid till förlossningen för bedömmning ang igångsättning lite tidgare än vad man annars hade fått. Jag hatar att gnälla, men nån gång måste det får vara nog.

 

Lång dusch, ansiktsmask och nagellacksmålning står på schemat ikväll efter Ebba somnat.

 

Natti natt kära ni!


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Förstår precis känslan. Är på bf+6 idag...

2011-11-15 20:18:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas du får bli igångsatt tidigare.

2011-11-16 09:28:42
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0